tiistai 4. syyskuuta 2012

Aluevastaava

Meikäläinen on hyväksytty Suomen Gerbiiliyhdistys ry:n Vaasan aluevastaavaksi. :)
Tämä tarkoittaa siis käytännössä sitä, että minun puoleeni eli osoitteeseen marica.toppari (ätsiu) gmail.com saa ja pitääkin ottaa yhteyttä, mikäli sinulla on jotain kysymyksiä liittyen gerbiileihin, näyttelyihin, toimintaan, ehdotuksia toimintaan jne.
Pyrin parhaani mukaan auttamaan ja toteuttamaan kaiken tämän koulurulianssini keskellä.
Vaasan lääniin(eli toimintaympäristööni) siis kuuluvat Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa ja Keski-Pohjanmaan maakunnat.

Mitä aluevastaavan toimintaan siis oikein kuuluu?
Pyrin järjestämään ja kehittämään Vaasan läänin(alueet on tehty vanhan läänikartan mukaan, joten alueita on yhteensä Suomen maalla 12kpl) alueella Sgy:n toimintaa. Tähän kuuluu siis tällä alueella yhdistyksestä tiedottaminen ja tekemällä yhdistyksen lähestyminen, neuvonta ja kaikenlainen muu toiminta entistäkin helpommaksi. Tehtävänäni on myös pitää yhteyttä ja toimittaa tapahtuma- ja toiminta raportteja Sgy:n hallitukselle.

Sgy:n Aavikkorumpu lehdessä ja Epjyn Rodentia lehdessä ilmoitetaan hyvissä ajoin kaikista tapahtumista, mitä tällä alueella tapahtuupi. Aika paljon nämä asiat siis kulkevat käsikädessä sekä Sgy:n, että Epjyn kanssa. Olen jo kauan hoitanut tällä alueella Epjyn puolesta gerbiileihin liittyvistä asioista ja tapahtumien eteen päin viemisestä, joten tavallaan tämä ei tuo kovinkaan paljoa uutta hommaa tähän rinnalle. :)

Mitäs sitten? Mitkä fiilikset? Olen tavallaan aika otettu, että minulle ehdotettiin tätä hommaa(Kiitos Jaana!) ja että tulin valituksi. Olen innoissani tästä siksikin, että toimintaan panostetaan siten, että lajiyhdistys, jonka edessä lukee Suomen, ei tarkoita pelkästään kehä kolmosta, vaan toimintaa saadaan oikeasti muuallekin kuin Etelä-Suomeen.

Minä ja Juniori viime talvena kokoamassa näyttelyluetteloa. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti